Witam, mam O1 1.8 20v te 125km, chcialem troszke obnizyc autko i poprawic komfort jazdy przy wyzszej predkosci, planuje zalozenie rozpórek gora/dol oraz aplikacje sportowego zawieszenia. Czy ktos mial doczynienia z firma Vogtland? i czy zda to wszystko egzamin?
Oraz kwestia wałków rozrządu. Czytałem, ze to calkiem dobry i łatwy sposób na złapanie pare KM, czy możecie mi polecic kogos kto sie zajmuje produkcja 'sportowych' wałków?
Sprezyny obnizajace Eibach (-30mm) powinny w zupelnosci wystarczyc bez zadnych rozporek.
Wałki robi -Heinrich, Świątek to polska produkcja. Ewentualnie np. Cat-cams, Pipercams, Shrick.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Witam, mam O1 1.8 20v te 125km, chcialem troszke obnizyc autko i poprawic komfort jazdy przy wyzszej predkosci, planuje zalozenie rozpórek gora/dol oraz aplikacje sportowego zawieszenia. Czy ktos mial doczynienia z firma Vogtland? i czy zda to wszystko egzamin?
Oraz kwestia wałków rozrządu. Czytałem, ze to calkiem dobry i łatwy sposób na złapanie pare KM, czy możecie mi polecic kogos kto sie zajmuje produkcja 'sportowych' wałków?
Pozdrawiam
Jeszcze nigdy obniżenie i utwardzenie zawieszenia nie poprawiło komfortu... przy żadnej prędkości.
Witam, mam O1 1.8 20v te 125km, chcialem troszke obnizyc autko i poprawic komfort jazdy przy wyzszej predkosci, planuje zalozenie rozpórek gora/dol oraz aplikacje sportowego zawieszenia. Czy ktos mial doczynienia z firma Vogtland? i czy zda to wszystko egzamin?
Oraz kwestia wałków rozrządu. Czytałem, ze to calkiem dobry i łatwy sposób na złapanie pare KM, czy możecie mi polecic kogos kto sie zajmuje produkcja 'sportowych' wałków?
Pozdrawiam
Jeszcze nigdy obniżenie i utwardzenie zawieszenia nie poprawiło komfortu... przy żadnej prędkości.
Komfort w sensie, ze buda sie nie przechyla
dzieki wszystkim, a tak ogolnie ktos mial cos z vogtlanda?
Witam, mam O1 1.8 20v te 125km, chcialem troszke obnizyc autko i poprawic komfort jazdy przy wyzszej predkosci, planuje zalozenie rozpórek gora/dol oraz aplikacje sportowego zawieszenia. Czy ktos mial doczynienia z firma Vogtland? i czy zda to wszystko egzamin?
Oraz kwestia wałków rozrządu. Czytałem, ze to calkiem dobry i łatwy sposób na złapanie pare KM, czy możecie mi polecic kogos kto sie zajmuje produkcja 'sportowych' wałków?
Pozdrawiam
Jeszcze nigdy obniżenie i utwardzenie zawieszenia nie poprawiło komfortu... przy żadnej prędkości.
Komfort w sensie, ze buda sie nie przechyla
dzieki wszystkim, a tak ogolnie ktos mial cos z vogtlanda?
No to się wtedy raczej stabilność nazywa a nie komfort. :wink:
Witam, mam O1 1.8 20v te 125km, chcialem troszke obnizyc autko i poprawic komfort jazdy przy wyzszej predkosci, planuje zalozenie rozpórek gora/dol oraz aplikacje sportowego zawieszenia. Czy ktos mial doczynienia z firma Vogtland? i czy zda to wszystko egzamin?
Oraz kwestia wałków rozrządu. Czytałem, ze to calkiem dobry i łatwy sposób na złapanie pare KM, czy możecie mi polecic kogos kto sie zajmuje produkcja 'sportowych' wałków?
Pozdrawiam
Jeszcze nigdy obniżenie i utwardzenie zawieszenia nie poprawiło komfortu... przy żadnej prędkości.
Komfort w sensie, ze buda sie nie przechyla
dzieki wszystkim, a tak ogolnie ktos mial cos z vogtlanda?
No to się wtedy raczej stabilność nazywa a nie komfort. :wink:
Komfort pojecie wzgledne, stabilnosc moze byc komfortowa :twisted: ale nie definiujmy juz komfortu, pytanie bylo inne ale juz zdecydowalem sie na blinsten'a i eibach'a 8) , a wiec temat do zamkniecia. Wszystkim dzieki za opinie
Komentarz